ZZZ 1. Drużyny Wrocławskiej

Pierwszy ZZZ 1. Drużyny Wrocławskiej w bieżącym roku harcerskim odbył się już we wrześniu, a dokładnie w dniach 18-20. tego miesiąca, w lekko odświeżonym po obozie składzie. Postanowiliśmy pojechać do Rząsin, gdzie prawdopodobnie odbędzie się tegoroczny obóz letni naszej drużyny. Pierwszy dzień, z pozoru wydawał się mało ciekawy – przyjazd autobusem, dotarcie do ruin zamku Podskale, rozbicie namiotów i szybka kolacja, jednak wieczorem zostaliśmy zaangażowani w krótką nocną grę, która najpierw polegała na odnalezieniu i złapaniu drużynowego, a potem na cichym podejściu do leżącej w trawie latarki. Po tej dosyć ciekawej grze poszliśmy spać.

Drugiego dnia wstaliśmy około godziny 7:00, by jak najszybciej udać się na planowane miejsce obozu. Czas do południa zszedł nam na obchodzie obozowisk i zaznaczaniu wszystkiego na mapie. Później wybraliśmy temat roku – Gwiezdne Wojny 🙂 Po tym wróciliśmy do namiotu, aby zjeść obiad (kawałki kurczaka i talarki), i omówić kilka ważnych dla Drużyny spraw. Po krótkiej przerwie na śpiew zjedliśmy kolację i zaczęliśmy przygotowania do wieczornego SH. Noc minęła dosyć spokojnie.

Cały niedzielny poranek zszedł nam na pakowaniu i zrobieniu kilku pamiątkowych zdjęć ze sztandarem. Później udaliśmy się do kościoła w Rząsinach, gdzie wspomogliśmy służbę liturgiczną na Mszy Św., a zaraz po kościele poszliśmy na autobus, który zabrał nas do Wrocławia.