Zimowisko IGRz

11Jeszcze tak niedawno zmagaliśmy się z letnimi upałami i byliśmy na letnich obozach a tu już zima i wyjazdy feryjne, a raczej już po nich.

W dniach 18-22.02.2011r. I gromada Rząsińska miała swoje zimowisko w Szklarskiej Porębie u podnóża szczytu Wysoki Kamień w Chatce Robaczka. Na wyjazd pojechało nas ośmiu, sześciu wilczków okolic Rząsin, młody wędrownik Bartek Ganczarski i Ja jako Akela.

Pierwszego dnia od razu po przyjeździe zjedliśmy posiłek i poszliśmy na Mszę Św. którą odprawiał nasz duszpasterz Stanisław Bakes. Po mszy polowej wróciliśmy do schroniska i poszliśmy spać do wygodnych łóżek.

Kolejny dzień rozpoczął się wyjściem na szczyt Wysoki Kamień 1058m n.p.m. i zjazdem na wszelakiego rodzaju ślizgaczach, po powrocie zjedliśmy obiad i przygotowaliśmy bieg sprawnościowy, lecz było już zbyt późno wiec zdecydowaliśmy się ze już w ten dzień nie będziemy biegać Dzień trzeci, rano wyruszyliśmy na msze świętą do Szklarskiej Poręby. Po mszy poszliśmy do miasta gdzie wilczki zdobyły cenne pamiątki z tego jakże pięknego miasta, wracając do schroniska dowiedziałem się ze mój tymczasowy pomocnik Bartek, właśnie dotarł do chatki i już na nas czeka. Po obiedzie wyruszyliśmy na bieg sprawnościowy, najlepszy okazał się Kamil (szóstkowy), który pokonał trasę najszybciej i pokazał duch walki.

Dzień czwarty, od samego rana wilczki pod opieką Bartka szalały na górce niedaleko schroniska, którą wcześniej sobie upatrzyli, natomiast Ja korzystając z okazji roznosiłem punkty kontrolne na wielką grę która odbyła się wieczorem. Ostatniego dnia pojechaliśmy wszyscy na msze świętą do jeleniej góry aby ukoronować całe nasze zimowisko.
To było pierwsze zimowisko Gromady Rząsińskiej mam nadzieje ze zapadnie nam na długo w pamięci.